I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

teman tapi mesra.

www.tips-fb.com
hee. sorry tak nak show off muka. tak penting. yang penting stuff tuhh. G-shock itu dihadiahkan oleh teman aku. seorang yang aku knl dr fb. mcm dh lama jugak aku kenal laa. around 4 5 months sudaaa. 12 oct. tuhh fes time aku jumpa dia after dh kenal lama.

dah 3 bulan aku kat kch nihh. rumah kami pun memang dekat habiss.aku kat jalan laruh , dia dekat jalan parit lama. bersebelahan jerrr jalan rumah kami. tapi kami payoh beno nak jumpa. salu jer ada halangan. arituhh pun jumpaa lepas dia paksaaa suroh aku pegi rumah diaa. aku pun pg la after dipaksa beberapa kali. aku mengenangkan yang aku akan balik sibu nanti , n dia pulak nak pg australia 26 hb nanti. bila lagi la nak jumpa kan kan?

dia bagik three things. 2 G-shock. satu necklace yang aku pakai tuhh. necklace jer dia bagi , yang loket nama tu aku sendiri punya. weee so nice dapat jumpa dia. rumah dia besa wok.

thanks ya , emirul ezzan :D
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment