I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

shot me 3 times.

www.tips-fb.com
hey. i love stalking. i just love it. i just love the way i found out dat actually i oledy beat you up. hella feeling good even i dun reli love him.

oh gosh. i seriously dunno apa aku nak. why aku still can't get my ex outta ma life. and i oso dunno why dia still berlegar- legar dalam hidup aku even kami sudah clear. we're done. aku seriously taknak in contact dengan dia lagi. tapi dia selalu muncul di saat aku tak perlukan dia lagi , n dia pulak sering  tak ada di saat aku perlukan dia. di saat aku miss him.

yeah dia la the only one yang telah buat aku menangis non-stop for 24 hours. dia yang telah leave me tanpa kata putus. n i have to crawl over the social networking to find out the truth. Tuhan sahaja tau betapa perit rasa aku time tuhh. koz i thought his love for me is real but it isn't. aku move on. aku bangkit. one week after tuhh aku kapel an brenden HIHIHI. 

n one month after aku dan ex-boyfie break up , dia cari aku balik. after one month like dat la if aku tak silap. time tuhh dia dah break up dengan galfie dia. dia cari aku balik. heish aku time tuhh seriously terkejut bila dapat text message dari dia. aku pengsan 3 kali. HAHA. dia bawak aku return , aku taknak. 3 4 hari lepas tuhh kami meet. we had a great a time :D


n dis few days , dia ada cari aku lagi. at a sudden dia text aku. mamai mamai aku bangun tdo baca text message dari dia. hampir hampir aku jatoh katil. HAHA. n kami meet. at first aku tanak , tapi dia cakap for the last time la kan n aku on je la. dis time ok lagi dr fes meet. kami banyak lagi cakap koz just kami berdua kan. if dia takcakap dengan aku dia nak cakap dengan sapa pulak la kan, tak patut nak cakap dengan stering kereta. kami jumpa sekejap jer n blahblahblah aku malas nak story. tapi memang ada sumthing sumthing la. 

dia rushing time tuhh nak pegi rmh kwn dia n dia cakap , nanti jumpa lagi kehh? ohh his voice time tuhh memang heaven habis. hampir hampir aku melt. aku just cakap insyaallah. ntah bila kami akan jumpa lagi. n i dunno la whether time tuhh aku akan sudi jumpa dia ke tak. aku tak tau la apa feel aku kat dia. tapi for sure aku rasa heaven sangat bila aku tahu dia dah off dengan galfie dia. tapi aku rasa perasaan ini bukan sayang. maybe just SUKA. macam aku rasa susah nak syg dia balek after dia dah torn me into piesces dulu. memang aku frust habes doe.

sorry girl. accept the truth. im hot n u're not. sayang mana pun kau kat dia , n sayang pun dia kat kau , tetap aku ada di tengah-tengah. tetap aku ada sumthing yang dia nak. sumthing yang kau takde. sumthing yang dapat buat dia rasa heaven sangat. bukan niat aku nak jadi perampas, aku just nak berkawan. take note.


heish lantak korang berdua lah. aku just taknak masok campo love story korang yang salu on off tuh. yang aku tahu aku bahagia, happy go lucky dengan life aku now. semoga tuhan kuatkan iman aku. 


but in another life,  i would be his girl. for sure.

ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment