I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

iloveyou baby bujad

www.tips-fb.com
1 december 2011.

well tarikh ni sangat bermakna. koz ini tarikh birthday si ratu bujad ituuu. yeah memang dia tiada lain yang sebujad wawa bujad :"D

macam tak berasa sudah 2 years aku kenal dia. kami stat kenal dari zaman friendster lagi, time form 4. tapi guess what, kami tak penah jumpa pun. tak pernah! dia kan budak miri , aku kan orang sibu/ kuching. aku pun jarang bebeno nk pg miri. tak banyak relative sangat kat situ. kat kuching je banyakkkkkkk. teehee :)

ntahla bila aku baru dpt jumpa dia. maybe next year la baru aku ada menjejakkan kaki ke miri. aku nak travelling ke sana. nak jumpa para member. banyak sangat member kat sana. kenal lama , kenal rapat , tapi tak pernah jumpa pun. sangat menyayat hati kan? :0

so balik kepada main topi iaitu bday si bujad. aku sayang budak ni sangat2. salu sharing2 problem , story mory . ni gossip girl aku yang paling rawk \m/ nak bagi present tapi tapi bajet tak mengizinkan hm hm~ apa nak cakap lagi ye?? macam aku speechless.  so akhir kata , i sayang you sangat2. aku banyak kawan tapi entahla kenapa kau jugak yang menjadi pilihan hati aku muacks lots of love bujad!


adios. HV.
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

2 comments: