I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

meowww

www.tips-fb.com
title di atas xde kena mngena dengan yang masih hidup ataupun dah mati.

so kami dh masuk one month. yeah we're getting serious even macam kami now tak macam dulu. semakin banyak masalah. semakin banyak benda yang menjadi keraguan. yeah biasele tuh. makin kita sayang kat someone , makin mudah kita berprasangka buruk. makin banyak dugaan.

memang sumtimes aku agak fed up apabila dituduh macam2. sumtimes okay?! tapi then aku okay oyeh saja back to normal  n malas nak fight koz aku malas nak ambik kisah sangat. n aku rasa memang aku kerap melakukan sumthing yang really piss him off. tapi aku tak sengaja okay?! baek kan aku mengalah dengan boyfie? :")

yeah aku cuba sedaya upaya aku nak kekalkan relationship kami. aku seboleh2nya taknak fight fight. aku taknak brek up. ilovehim bebeh. memang kali ini relationship kami memang agak jaoh berbeza dari dulu. i mean dari fes time kami couple. nihh second time kami kapel , atau dalam erti kata laen kami return back :D dia agak serius sikit. care a lot about me. memang cepat think negative. tapi takpe , aku faham dia really takut aku buat benda bukan bukan. 


aku tahu dia tak trust aku sangat tuhh. biala. one day dia akan tahu jugak macam mana sayang aku kat dia. yeah iloveyousomuch bongok! come here faster. gimme hugs n kisses XOXO :* awak hutang saya 50 kisses okay?!  jangan lupa!


adios. HV.

ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment