I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

what to do....

www.tips-fb.com
heish. sudah lama  x blogging. n agak kekurangan idea nk post apa. 

last weekend dat is 2 nov sampe 4 nov aku agak busy. ada program kursus kefahaman islam. nihh aku repeat koz last sem aku escape program ni. memang agak suffering la wa bilang sama lu. memang penat. dats why aku dh lama tak post blog aku , plus aku agak payah nak online sangat. line broadband aku tak makan sangat kat blok hostel aku nihh. memang sengal habis.

so perkembangan terbaru aku?? hmmm nothing sangat. he's here soon. yeah tak lama lagi. macam aku excited tapi macam aku tak excited. eh i don't know. i d k. fikiran bercelaru. haha what to say oh? mcm aku takut. heish sorry story aku kali ni agak tergantung. takde ending. mood aku nak berblogging lesap ntah ke mana ~

hm kbye.

adios. HV.

ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment