I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

semester baru.

www.tips-fb.com
hm. timetable untuk nex sem dah keluar. aku group ac1102D. group D.

sangat besssssssss. koz nanti ada 3 hari aku perlu bangun awal.kelas pukol 8. bes kan bes kan? aku memang like erk jer bila tengok timetable aku. hampeh betol. kalau dpt tuka group memang aku dah sepantas kilat pegi tuka. tapi takdapattttt. group lain dah fullhouse derrr~ ni zaty punya pasal la bawak aku masok group D. grr!

kalau last sem satu hari je aku ada kelas pukol 8. tapi sem ni??!! ada 3 hari! oh my gucci memang aku tak jamin la dapat tak aku bangun awal. memang tak jamin dapat tak aku mengelakkan diri daripada escape kelas. aku kalau bangun awal pagi ni memang liat benoooo. tak jamin tak jamin~

kalau dulu , kelas pukul 10 lagi aku dah liat habisss. kalau dah kelas pukul 8?? hmm. nampak gayanya aku kena belajar tdo awal jugak nihh. no more online sampai pagiiii. no more skype-ing sampai pukol 3 pagi. haha. sangat menyayat hati betul la life aku next sem. pity me :/

satu je yang bes jadual nihh is aku just busy time pagi n free sepenuhnyaaaa after 12 noon. kecuali hari khamis aku pack sampai petang. tapi aku percaya semua yang terjadi ada hikmahnyaaa. mungkin ada bagus jugak aku dapat timetable sebegini. dapat melatih aku bangun awal. ni baru lah ciri-ciri perempuan yang boleh dijadikan ehemmm suri hidup. HAHAHHA SENGAL.

wuu aku tak sabarlah nak stat semester baru :"D

adios. HV.


ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment