I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

awful.

www.tips-fb.com
i hate it because i love you too much. n seriously aku memang jenis yang malas nak peduli. aku malas nak fight2. aku nak relationship yang aman damai. yes aku often memendam perasaan. bak kata certain people , life would be easy if u dun think too much :"D 

yeah aku seboleh2nya taknak burok sangka. aku taknak buat keputusan tanpa pertimbangan. aku taknak menyesal. biarlah orang nak kata macam2. biarlah if ada orang said im stupid koz accept him back. uh bukan IF lagi , memang banyak yang object my decision. for him aku telah mengorbankan perasaan orang lain. n taktau la if aku akan menerima nasib yang sama macam orang yang aku telah let down tuhh. just shut up and plis dun say what goes around comes around. HAHA

aku terlalu berani mencuba kan? aku tak takut terluka. aku lebih takut menyesal kalau tak mencuba. i dun expect too much from him. aku taknak kecoh lagi. takbanyak tau aku kapel wif him. just wait n see la. if memang jodoh kami insyaallah berkekalan. if takde jodoh , takpe. aku anggap sebagai pengalaman. yeah im still young. nothing to worry :"D

so sorry aku tau aku dah lukakan banyak orang. it's reli hard for me to say no. aku just pandai cakap "maybe yes and maybe no." imma heartbreaker baby :"D

* and so sorry aku tak pandai sangat buat header blog. hm :/


adios. HV.
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment