I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

wake up bebeh.

www.tips-fb.com
sangat aneh kan bila wujudnya manusia sebegitu rupa...

yang hanya tahu menghargai bila dah kehilangan. yang terlalu pentingkan diri sendiri. yang hanya memerlukan apabila kesepian.. kesunyian.. aku tak tau why dia still not berubah. still the same. sepatutnya pengalaman masa lalu dia dengan aku sudah cukup membuka mata dia luas luas yang cara dia salah. amat salah.

pelish la aku bukan punch bag kau. yes kau memang tak deserve aku. n aku lebeh deserve guy yang jaoh lebih baik. yang lebih tahu menghargai aku. yang tetap pendirian. yang pandai berfikir secara rasional. dan paling penting... yang bukan hanya mengikut nafsu semata-mata.

i wish i dapat forget you. but damn sangat payah. bukan aku still sayang you. tapi what you have done sangat perit. even it's just short-term relationship , tetap memberi effect koz aku serious time tuhh. aku memang serious. n sejak peristiwa itu sedikit sebanyak mindset aku dah berubah. aku tak berubah jadi player okay?! aku just terlalu unpredictable. aku terlalu take it easy. aku cuba berlagak like i don't care at all sedangkan hati aku memang care. aku taknak nampak lemah lagi. aku percaya even sekerap mana aku jatuh , aku tetap mampu bangkit.

i guess aku tak patut terlalu trust my love. bodoh kan aku? aku terlalu percayakan my guy. setiap kali aku in a relationship memang aku akan trust habis kat boy aku. aku taksuka buruk sangka. n yeah aku bukan jenis yang senang dipengaruhi. aku tak accept opinion orang. maybe aku akan ragu2 , tapi aku takkan think too much bout it.


yeah i live my life to the fullest. happy all the time. i hate my past so much. i've done many mistakes. dear xxx  , plis go away from ma life. i want to start my life over. thanks for all the pain.


p/s : i hate stereo hearts. get it? iloveyou brenden clement chew :"D

adios. HV.
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment