I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

button like ~

www.tips-fb.com


tahukah anda button like kat facebook boleh membawa seribu makna? Antara bahagia mahupun derita~

pada zaman sekarang , button like sangat obvious memang batu api. HAHA. koz  button like dengan amat mudah sekelip mata boleh mencetuskan pergaduhan derr~ okay aku  pernah ye mengalami situasi tersebut. around bulan 5 6 dis year like that la pernah satu boy tuhh inbox aku. Paham2 le korang. Dasar ulat bulu nak brknalan apa suma ntah sedangkan diri sendiri dah berpunya. Aku time tuhh layan jer koz time tu sumpah aku tak tau dia ada gf koz aku just pakai fb sms chat. Yang kita reply  chat guna sms jer tak perlu online. Tup2 tak lama pastuhh gf dia rply inbox tuhh. Dia log in fb boy tuhh. Tapi perempuan tuhh tak marah aku. Dia sempat gadoh pulak tuhh dengan bf dia kat inbox aku tuhh. Bodoh kan gaduh kat situ. Koz aku free2 je tengok segmen orang buka aib boyfie sendiri HAHAHA APA KU KESAH

then lately nihh dat is bulan 10 , aku online. Aku jalan2 kat newsfeed fb . kan status macam2 orang yang appear kat situ. Aku like satu status nihh mcm bes. Aku tak ingat le pulak tuhh fb budak lelaki tuhh. Cun jugak aku bukak fb dia kan. Aku sempat tengok doe post gf dia kat wall dia macam kutuk satu perempuan tuhh macam gatal kot aku tak ingat jugak. n dia ajar bf dia tuhh mcm mana nak remove orang. Oh kesian sunggoh tak tau remove orang bwahahah. Then beberapa minit kemudian aku view fb laki tuhh n oh snap aku kena remove. Aku tak puas hati sangat la kan. Aku pegi carik fb perempaun tuhh n add dia. Dia approve. Aku inbox dia. Aku cakap kat dia dengan bahasa yang tak seberapa nak berbudi. HAHAH. Words baik2 just agak sinis n memang nampak la aku takpuas hati siot kat dia. Aku cakap la yang oh plis aku tak ingat pun tu fb  laki tu n kalau aku tau memang aku tak pegi like pun. Dia just cakap ok. N nasib baik dia ada cakap sorry n taknak gaduh. Grr!  kalau aku marah betol memang petik jari aku dah dapat cari dia. Budak office management tu doe sama kelas dengan viena pulak tuhh. Wat the fufu betol mcm la aku nak kebas boy dia. Takpelah aku bangga dia berasa tergugat weks :P *OK TUTUP KES

tapi button like nihh even memang selalunya puaka,  kadang2 boleh membahagiakan orang. Button like amat berperanan dalam memulakan satu operasi flirting. Yeah selalunya orang akan like status , photo n whatsoever a kat wall kita tuhh. Then kalau dh cukup puas dia tarik attention kita ,  dia akan inbox kita kan or walling dengan kita. Tak pun walling dulu baru inbox. Then stat la sesi perkenalan then last2 bertukar num phone. N tup2  seminggu dua after dat or sebulan lagi dah ada IN A RELATIONSHIP wif blahblahblah kat fb.  Tapi awas yerrrr! Cinta yang berputik kat facebook selalunya tak seindah mana. Aku salu camtuhh. Kenal kat fb. Jumpa. Then kalau feeling ada kapel la. Tapi pastuhh tak indah mana pun. putus jugak. Sejak aku move ke kuching nih , cinta aku yg bermula d fb dah 2 org je lar. * tu baru kat fb. Yang aku kenal kat luar belom masok buku lagi okay oyeh?!  HAHAHAH Sorang tuhh hm ntahla.ex boyfie.  Still ada contact aku. Still ada ajak jumpa apa semua. N seorang lagi tuhh , ehemmm. Cinta aku sekarang. :”D

so lastly , gunakan button like dengan sebaik mungkin.

Adios. HV.



ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment