I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

:/

www.tips-fb.com
atas sebab-sebab tertentu , beberapa blog post telah aku delete.

ada hati n perasaan orang yang lebih penting perlu aku jaga. yes aku sedar sumtimes apa yang aku post aku maen tulis je tanpa fikir kesan di masa hadapan. n takperlu la aku nak explain panjang lebar apa yang aku dah tulis sampai buat seseorang itu teramat- amat marahhhh  GRR!

heish regret sangat. bukan senang nak pujok lelaki kalau dh marah. paling penting , bukan senang nak gain balik trust si lelaki kat kita. payah bebeno~

out of idea. iloveyou , brenden clement chew.

adios. HV.
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment