I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

semester 2.

www.tips-fb.com
sudah seminggu semester 2 start.

tapi sayang seribu kali sayang , semester 2 tak segempak yang aku sangka... boring teramat boring. fes week nih aku x masuk kelas sangat koz faham2 je la first class. confirm main activity is sesi perkenalan diri haiz haiz . BORING LA SANGAT AKU TAK SUKA.  fes week nih aku agak tidak teratur. agak kusut.

fes problemo is konflik memilih nak stay rumah sewa or hostel. but alhamdulillah koz housemate also boleh aku anggap as my best buddy faham situasi yang aku hadapi. ada beberapa masalah yang menghalang niat aku untuk tinggal luar bersama mereka yeah takperlula aku nak story mory koz agak private n tak penting :D

n problemo yang kedua is masalah ptptn aku yang memang tak habis2. aku pun dah tak mengharap sangat dah dgn pt ni . teramat sengal. bukan salah pt tapi salah pihak hep uitm kuching yang buat kerja sambil lewa. bukan dia kisah pun kerja yang dia buat betol ke x asal gaji masok setiap hujung bulan sudahla kan?! memang sial. jangan sampai aku marah okay baby?!  hm takpe. aku try bersabar. koz as usual , aku percaya setiap yang terjadi ada hikmahnya.

 so by next week aku try rajin turun kelas. yeah setiap hari aku akan start kelas pukul 8 pagi. koz aku tak masok specific group. ada subject yang aku tuka group laen koz tak berapa menyenangi si lecturer. sukahati aku la kan. hak individu okay oyeh?! aku terpaksa korbankan kebahagiaan waktu pagi aku. takpe aku redha. asalkan hati aku puas , asalkan  hati aku tenang aman damai dapat mengelakkan diri daripada menghadapi karenah makcik makcik lecturer yang sangat sengal. so sorry hati aku xdpt dipaksa okay?!


adios. HV.
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment