I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

im stuck.

www.tips-fb.com
okay. here we go.

isnin tuhh layak 4 dat is list nama orang dpt hostel dah out. aku memang agak terkesima melihat nama aku ada dalam list. n aku memang tersepit. pada mulanya memang kawan aku tak bagi langsung aku nak keluar , tapi bila dh dia tgok aku smpai nangis , dia soh aku fikir dahulu. koz kawan2 aku memang tahu , bila aku dh smpai nangis , dat is the part aku memang tension habis

aku nak tinggal hostel. koz sumpah aku tak tahan jalan jaoh sangat baru nak sampai  kelas. sumpah kaki aku melecet isk sakit pedih sangat sampai takdapat nak pakai kasut. aku redah je masok kelas pakai slipper. haha.

sumpah 2 hari aku tinggal kat rmh sewa tuhh memang aku skip kelas jer malas nak turun. jaoh sangat doeeee~ aku tak tahan. macam aku jalan 400m baru sampai ke kelas bahh. sumpah jaoh! fes week stat kelas memang bosan habisss. tu la aku malas nak turun kelas. aku sengal sangat kalau part introduce diri ni. macam aku malu bahh. tak suke i~

so alhamdulillah macam dah tenang sikit bila tinggal kat hostel. aku sampai cry all night fikir nak stay kat rumah ke tinggal hostel. aku tak sampai hati dgn kwn je. tu je problemnya. tapi the next day bila aku bangun tidur , aku nekad nak pindah hostel. aku bangun , mandi n terus pack barang aku. n aku tahu , memang ramai orang di sekeliling aku lebih lega bila aku dh masok hostel. hahhaha macam mereka tahu sangat perangai aku.


so satu masalah dah settle. masalah yang laen hm ntah bilala nak settle. okay chill saja yeah iloveyou brenden :"D

adios. HV.
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment