I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

Dear ______, Write a letter to someone you'll never truly send.

www.tips-fb.com
dear geng keras ,

 im sorry because i changed a lot. so sorry because i need new lifestyle. yeah aku terpaksa tebalkan telinga bila ada yang cakap semua perubahan ini because i oledy got boyfie. memang dulu aku pernah abaikan kawan koz boyfie. koz me n ma friends terlalu deras n dia taknak aku berkelakuan yang tidak sepatutnya.  even member aku sendiri cakap aku nih memang perempuan tapi perangai macam lelaki. hebat. dulu aku memang berpegang kepada prinsip, apa yang lelaki boleh buat , aku pun boleh buat. n dat just the way my life goes on dulu.


n after aku broke up dengan my past , aku rapat balik dengan member aku. time mula2 break up tuhh memang aku perlukan mereka sangat2. even time tuhh kepala tak betul pun aku boleh menangis2 dpn mereka express my feeling. aku frust siot masa tu. time tu aku tak sedar yang aku menangis. aku tak ingat langsung pun. n time tu jugak mereka yang ada di sisi aku, temankan aku sampai malam. sampai orang fetch me up. kalau mereka takde , yes aku confirm memang ntah apa yang jadi. mereka protect aku. jaga aku . n dari saat tuh memang aku dah nekad takkan buang kawan because of boyfie.

even my boyfriends memang bad boys , tapi ada jugak few of them still care. bukan mereka tak pernah lecture aku tapi aku yang payah nak terima nasihat. mereka always pesan , aku perempuan. aku takboleh jadi mcm lelaki. ayat tuhh sampai sekarang menusuk hati aku bila teringat balik. 


berkawan wif them memang bes. sangat open minded. aku boleh cakap apa sahaja. n kawan aku tuh pun memang jenis mulut cakap lepas. apa yang tak kena memang diorang cakap jer direct straight to the point. but sejak i dah study kat kch nihh , serious aku tak sehebat dulu lagi. life aku kat kuching town nihh memang jaoh beza dari kat sibu. satu jer yang masih tetap sama. aku terlalu friendly. HAHA.

ada kawan aku pernah cakap , if mereka memang my friends , mereka takkan mendorong aku ke jalan yang salah.n yeah aku taktau nak cakap apa. so sorry if aku tak sehebat dulu. the problem is aku malas. aku nak jaga hati parents aku. kalau kat kuching , hmm. aku bebas tapi aku busy dengan study n online je. koz kat kch ni aku belom lagi jumpa kawan yang sama gila macam aku. the truth is, aku belom lagi jumpa kawan segempak korang.... 


for sure aku takkan lupakan segala memories wif geng keras aku. aku takkan lupakan moment kita gelak sama2. yeah memang kita gelak all the time kan? memang aku admit macam payah dah nak hangout dengan mereka sekarang. because now aku bukan lagi ur friend yang gila. yang always do silly things. yang hebat. yang kepala deras. hm.

 if you ever read this, plis buat2 macam korang takpernah baca, geng keras. aku serba salah.


adios. HV.

ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment