I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

What do you get complimented on the most?

www.tips-fb.com

What do you get complimented on the most?

 You know, like your hair, looks, clothes, or things about your personality. Just anything, really. :)


kalau aku? aku kerap mendapat pujian because of my laugh terutamanya. koz aku memang jenis love to laugh. aku suka laugh laugh even benda tu tak lucu mana pun. orang lain just akan rasa benda yang melucukan ialah melihat aku tiba-tiba ketawa tanpa sebab. paling selalu aku ketawa or senyum sorang ialah apabila texting , calling dengan orang tersayang :D n bila online facebook. gelak baca status orang. haha. * ahh. teringat dengan roommate aku. aritu dia tiba2 text aku ckp dia rindu nak dengar aku gelak :"D


secondly , aku mendapat pujian koz style aku. ehemmmmm. yang nihh aku taknak cakap lbeh2 koz takut nanti orang label aku nihh perasan. hahha. so secara ringkas , i have no specific style. aku universal. sumtimes aku more to rockstar , tapi aku lebih kepada bitchy~ hahaha imma sexy lady :P tapi bila aku ke kelas , aku takde la pakai sexy2. mana la boleh. tapi aku tak jugak pakai casual @ office wear. aku pegi hentam je  t-shirt aku , dress , jeans n skirt aku semua tuhh. uitm samarahan tu senang. boleh pakai apa saja asalkan cukup kain.


n orang jugak salu puji aku koz aku cool baby~ paling obvious bila time ada test, quiz  , exam. orang sebok study , aku sebok menghadap notebook. online. skype-ing. aku study last minute n slalunya aku study sambil online. tapi alhamdulillah aku takdapat result yang terok. lagi ok ok. memang bagi student yang amat pemalas macam aku memang takpadan aku dpt result macam tu. 

tapi no worries. nex smester aku nak berubah! aku nak serious siket. FIGHTING!


adios. HV.

ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment