I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

how do i tell a guy i want to be just friends

www.tips-fb.com



about this? hmmm. kena tengok situation....

kalau aku? aku selalunya mengalami situasi di mana first2 aku macam suka dia . tapi oleh sebab dat boy lambat sangat propose aku , tiba2 ada lelaki laen yang potong line n aku fall in love la pulak dengan lelaki tu. hahahah. so selalunya aku just akan tiba2 hilang tanpa berita. tak bertegur-sapa. tak reply msg. tak jawab call. chatbox tak layan. kejam kan aku? tapi jangan salah sangka. kalau aku dah in a relationship dengan sumbody , aku tak akan berubah hati. iman aku kuat. aku boleh dikira jenis yang setia. ehemmmm~ 

kalau sumwan yang aku tak suka tapi dia suka aku,  hm aku maybe cakap aku sayang kat orang lain. or aku belom bersedia nak ada boyfie. or cakap aku memang takde perasaan langsung kat dia n anggap dia sebagai kawan sahaja. ada kawan aku mcm nihh. dia penah propose aku. bunyi dia macam serious tapi aku anggap tu sebagai gurauan je n tak ambik kesah. aku senang berkawan dengan dia. kami kira rapat jugak le. tapi now dia dah macam taknak layan aku sangat. LAWA. maybe dia nak menjaohkan diri koz dia tahu aku takkan balas pun cinta dia n tu je kan the best way nak lupakan aku. hmm --.

n kalau dah lelaki tu paksa paksa n kerap mengganggu n tak paham paham bahasa, the best way is block dia dari facebook aku n tuka phone number. ex aku  ada macam nihh. sengal habis~ tak kuase i.


adios. HV.


ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment