I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

im bored and you know it!

www.tips-fb.com
1.What is your best memory from your childhood? 
 -main kejar2 setiap kali lepas kelas tambahan time primary 6. happy sangat koz aku selalu menang. bangga le okay?! buat malu je budak2 laki kalah dengan aku. laju lagi aku. pheww~


2. What's your worst memory? 
-entahla. banyak sangat le.


3. What's the name of your crush/bf? 
-pernah crush dengan budak uitm bernama jackson berasal dari saratok. selalu main main mata dengan dia. aku rasa dia suka aku kot because kalau kami jumpa kan dia selalu pandang aku lama lama macam nak terkeluar bijik mata dia.  hikhik. bf? brenden clement chew <3


4. Who are you talking to right now? 
- no one.


5. What was the last txt message you received? 
-now 14 nov pukul 1.55 pm. last text message aku terima dari wawa bujad dia cakap "camne boleh grk? Sial. Ya bok best. xda cta ngn aku pun. " dia tanya aku mcm mana aku boleh kapel dengan swimmer bryan nickson lomas tuhh. aku kelentong dia cakap tu ex aku time form 1 dulu. hahahhahaha. LOL. percaya jugak. wakenabeb.


6. The last text u sent? 
- aku reply text wawa bujad. aku cakap , memang la aku takde story kat dia koz baru malam tadi aku mimpi aku kapel dengan bryan nickson lomas HAHAHAHAH


7. What your favorite guy name is? 
- the one and only , brenden <3


8. Name of your bff? 
- banyak sangat. tapi yang dah lama aku rapat is hasmulwahidayah a.k.a. wawa bujad tuhh. sharifah nadhirah. n budak2 sama hostel aku . banyak le~


9. What size shoe you wear? 
- taktau la nk cakap size apa. tapi kaki aku size medium la. tak kecik , tak besa.




10. FAvorite artist? 
-semua artist korea. muka jambu jambu doeeee. i loike~


11. favorite pairs of shoes? 
- converse.


12. How your hair is styled right now? 
-no style. agak lurus , agak messy. alaaa nak rebonding rambut lagi tapi.... aku nak simpan rambut panjang2 dulu. rindu nak berambut panjang.


13. Have you been kissed? if so by whom? 
- tak dapat aku nak senaraikan. banyak sangat, malas nak ingat. haha.


14. Have you ever broken someone's heart? 
- imma heartbreaker baby. banyak dah hati orang aku lukakan. NO MERCY! tapi now aku takbuat lagi camtu. dah insaf sobs sobs :"(


15. favorite movie? 
-banyak le. suma aku minat.


16. Favorite snack? 
- popcorn je lah.


17. piano or guitar playing guy? 
- guitar :D


18. favorite football team? 
- chelsea! HOT BLUE BABY~


19. what laptop/computer your using right now?
- notebook asus. purple colour okay?! dia ada nama taww~ aku bagi dia nama FELIX. aku suka nama ni even ni nama first boyfie aku dulu. tak kesah la. nama ni cantek. herherher.


20. do you believe in God? (i do)... 
-yes i do!




adios. HV.

ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment