I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

kerana kau , aku binasaa.

www.tips-fb.com
perit doe. because of you , aku susah nak tido malam tadi. because of you , aku merana habis. kejam sunggoh. aku just lukakan kau 2 3 kali jer. tapi sedasyat begini balasan yang kau balas......

 heish aku benci buah rambutan doe. i hate you so much bebeh! aku paling taksuka la flu n sakit tekak ni. memang perit. sengal habis aku. ntah apa la salah aku dengan buah tu. aku baru makan 3 biji jer.3 biji okay?! dah terok macam ni effect. dalam setahun kan , boleh dikira berapa bijik buah ni aku telan. aku memang tak pandang sangat buah ni koz buah ni kan dangerous.aku pernah batuk selama sebulan koz buah nihh. sampai aku takde suara.

 tadi dah pegi klinik. aku lemah beno nak makan2 ubat ni. menyusahkan betol lahhhh~ tapi takpe. makan je lah untuk kebaikan diri sendiri. tak tahan aku. dalam hari ni aku rasa dah nak masok berbelas kali aku sneeze. dahla kalau aku sneeze kan , kompem aku sneeze 5 kali non-stop. grr!

hei please be nice to me. kalau suka sangat kat aku pun janganlah time ni. time dah start kelas nanti la masa yang amat sesuai! senang aku nak mintak sickleave. tak perlu aku susah2 buat drama macam first semester arituhh.memang muka aku je yang 2 minggu sekali pergi klinik. tak sakit mana pun. nak claim sick leave jer untuk cover kelas2 yang aku tak dapat turun atas sebab2 yang terpaksa dirahsiakan. hahahah bijak kau niez.

 ihateyou kbye.


adios. HV.

ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment