I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

rela dalam terpaksa.

www.tips-fb.com
post kali ni about seorang blogger.....  aku tak ingat lagi sape ntah. serious aku lupa.

dipendekkan cerita , ada satu hari tuhh aku blogwalking. nak tengok tengok tutorial. aku pegi ke satu blog ni. fes time la aku berkunjung ke blog tersebut. tapi agak menyengalkan bila blog tu appear , ada satu pop-out message keluar. message tu untuk kita like fan page blog dia kat facebook. so visitors yang berkunjung ke blog dia kena like dulu page tuhh. kalau taknak like boleh jugak , tapi kena tunggu 100++ saat like that la baru blog dia appear. sangat lama okay?!

so aku dengan rela dalam terpaksa pegi je la like. untuk memuaskan hati dia. aku fokes je dengan niat asal aku nak pegi baca tutor kat blog dia. malas nak banyak macam sangat. mood aku time tuhh pun tersangatlah baik. so ringan je tangan aku pegi click button like. pelik kan orang macam tuhh? kalau orang pm (private message) aku kat fb suruh aku like fan page dia aku lagi boleh dapat terima. dengan senang hati , aku pegi like page tuhh. tapi kalau macam si blogger ni tadi?? memang sengal~


adios. HV.




ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment