I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

down...

www.tips-fb.com
okay new year yang agak shit. tak bes. aku currently mengalami situation yang agak payah. yang memang payah. i can't sleep well for this 2 days.  because of him , aku jadi sebegini rupa..

i thought im strong. but dat is only cakap ajak. bak kata orang , "baby when you're gone , i realise im in love... " eh bukan kata orang. tuhh lirik lagu bryan adams- baby when u're gone teeheheh. aku tahu aku memang kuat. the problem is i love him too much. dalam erti kata lain , hati aku taknak lupakan dia. taknak let him go.

memang style aku mcm nihh. kalau dh syg , aku memang syg betol2. aku takkan let him go unless memang terbukti orang lelaki itu curang curang wif me. memang sejak azali aku mcm nihh. pelek kan type mcm ni?! tapi kalau aku dh fed up... aku memang akan terus pergi. takkan toleh ke belakang lagi. N CARI BARU~ hahah

kami boleh dikatakan dah setel. tapi... aku takut. mcm relationship kami now dah tak stabil. hm. i reli miss the old us sygg. memang aku terkilan dengan apa yang terjadi lately. mcm all the promises yang kami buat slama ini hanya sekadar ayat. yeah maybe salah aku jugak koz bertindak terburu- buru. n aku try betulkan situation tapi mcm dah almost terlambat. ntahla terlambat ke tak. tengokla nanti. aku just hm hope everything gonna be fine. sumpah aku sayanag kau bodoh! aku belom ready nak live without you bongok.

sunggoh aku sedih dengan segala apa yang terjadi. i wish you were here so dat u dapat hug me when im crying :")

adios. HV.




ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

2 comments:

  1. gmbo second acak.. u look matang..love it babe! wish u luck with love in 2012!

    ReplyDelete
  2. look old ka sis? eish saia start my new year dgn bad sekaliii. hm

    ReplyDelete