I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

almost done..

www.tips-fb.com
heish. agaknya dat gurl dah tahu pasal kewujudan aku. n aku memang tertanya- tanya macam mana dia boleh tahu. tapi yang pasti , she's still tak tahu apa apa. dia tak tahu the real true story. yeah sememangnya the real true story hanya aku dan XX jer tahu.

aku malas nak kecoh. aku malas nak expose the truth. koz aku wif him kan dah lama tamat. we're done. memang aku akui dia still ada contact2 aku lagi. sentiasa. but aku x layan. because he's my past. past tetap past. ex tetap ex. even banyak memory , tapi i tak kesah. my life lebih bermakna dengan brenden di sisi. yeah aku dah forget lelaki itu long time ago.

dats why aku tak suka berkawan dengan ex. seriously tak suka. aku taknak KLMJ( kenangan lalu mengusik jiwa). i hate KLMJ ok. tak suke.

so biarlah mereka. aku taknak masuk campur hal rumah tangga org. apa yang terjadi antara aku dan dia aku just diamkan saja. kalau aku bagitau dat girl pun mesti dat girl fikir aku buat cerita. sedangkan itulah kenyataan.. kenyataan yang aku sendiri bersusah payah cari. dia pun now dah further study kat semenanjung sana. biarlah diaaa...

adios. HV.
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment