I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

i need space.

www.tips-fb.com
okay. untuk pengetahuan umum , aku dah deactive my facebook account. yeah aku deactive atas kerelaan hati sendiri.

i need space. aku perlu ruang untuk menstabilkan my life. relationship aku. n emosi aku. yeah emosi aku minggu ini agak tidak stabil ok. macam macam yang terjadi n memang aku agak terganggu dengan all dat problems. tak perlu aku nak detailkan kat sini apa yang aku alami. what can i say is dis kind of problems memang bagi effect habis kat aku.

problem tu dah settle , tapi side effect nya lagi terasaaa. plus fb sedikit sebanyak telah mengeruhkan lagi keadaan. telah makin buat aku pusingg. so i have to deactive. aku memang berat hati. teramat berat hati. koz fb adalah everything for me. from fb la aku tahu segala- galanya. from fb aku tahu kebenaran. until now memang dah banyak kebenaran yang aku dapat dari fb. teramat banyak!  imma real stalker baby...


biarlah.. bye bye fb. aku terpaksa. aku perlukan ketenangan. biarlah aku tak tahu apa2 tentang dunia luar. biarlah aku tak tahu kebenaran yang tersembunyi. biarlah kalau orang nak tipu aku kah apa. yeah orang ituuuu. nama terpaka dirahsiakan :") buat masa sekarang , aku nak get away dr dunia fb. aku dah sick wif all problems yang melanda aku just because of fb. aku dah serik dipersalahkan atas something yang aku tak tahu apa- apa. yang bukan salah aku. 

dun worry i'll be back. now aku akan active kat blog n twitter jerr~

adios. HV.

ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment