I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

boring ok.

www.tips-fb.com
okay i just can't wait for cny. aku nak cuti. aku nak rest. sumpah aku penat. ntahla penat apa. penat luaran dan dalaman.

life aku semakin stabil. teeheheh thanks God. just aku rimass . aku tak suka diganggu. aku tak suka dipujuk rayu. aku benci sekali diperhatikan. yeah i hate stalker. so sorry i have zero feeling towards you. benci i bah orang tak paham bahasa. plislah get outta my way. sumpah aku takut....

n aku now dah mula follow his rhythm. aku dah malas. malas nak bising. malas nak kecoh. malas nak jadi queen-control. malas ok. fed up. so setiap apa yang dia buat , aku try accept. aku try okaykan saja. yeah banyak lagi benda lain yang lebih penting yang aku kena fikir. kebelakangan ini aku terlalu mengikut emosi. dats why selalu sakit -.-

berkenaan study.. hm sumpah aku blur. koz aku banyak miss class lately. bukan aku sengaja ok. just kesihatan i tak mengizinkan. n sumtimes aku akui memang aku malas. haha. ok time to get serious!

minggu dpn aku akan try berubah. try jadi rajin mcm awal duluuuu. yeah masa depan i kan. love belum tentu dapat jamin masa dpn aku. maybe aku perlu decrease kan sikit keseriusan aku dlm benda seperti itu. no use bah. kbye.


adios. HV.




ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment