I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

the end.

www.tips-fb.com
and finally on 15 jan 2012 , im no longer listed as ' in a relationship'. actually no kata putus daripda dia. but aku assume kami dh break up. what happen? nothing sangat actually. just dia lied to me cakap yang dia byk krja sedangkan at dat moment dia tengah bersuka-ria pergi clubbing setab setub haha

aku tak minta dilahirkan jadi stalker sebegini rupa. sumpah aku rasa memang aku nih stalker habis. macam dgn fatah dulu.. dari dia cakap kat aku dia xde fb , sampai aku stalk habis-habisan aku jumpa fb dia , aku desperate pegi mintak tolong satu friend aku yang kebetulan at dat time his only mutual friend n jeng jeng jeng kantoi dia ada girlfriend lain. n the end aku pegi trus blah angkat kaki bye bye love. n time tuhh fatah memang tak bagi respon kat aku langsung. dia diam menyepi je tak contact aku langsung sama macam brenden now. bodoh much.

n now kejadian yang sama berulang lagi. kantoi dia tipu aku. dats why aku sayang facebook :D tapi ni taklah seterok mana. just ntahla. macam aku give up. tapi sumpah dalam hati aku lagi kuat aku sayang dia. but after dia ketahuan , dia memang langsung takde msg aku. takde contact aku LANGSUNG. n aku pun sedaya- upaya tak cari dia. koz dis is not my fault rite? suppose dia yang cari aku balik. if he really loves me kan , dia memang akan cari aku balik.

i just can't get it. what's wrong with him? aku dulu pun ada jugak boyfriend type mcm ni. tapi kami ok jer. kalau dia clubbing wif his friends , dia terus terang kat aku.n aku pun ok ok jer.just everytime dia keluar without me , aku akan make sure dia balik rumah , n not with other girl lahh. tapi dis boy?? ntahla labu. sumpah aku tak tahu apa yang bermain di fikiran dia. aku ni open-minded bahh.

sumpah now aku down. agak down. tapi aku try carik entertainment lain untuk ubat hati sendiri.aku try taknak text dia dulu. sampai edward aku suroh zaty pegang ok. aku letak edward kat bilik zaty. aku takut tangan aku gatal nak text si dia. oh btw edward tu nama phone aku teehehehehe aku memang nak sangat text dia ckp i miss you but... lupakan saja. aku tak patut text dia dulu. he's the one yang patut cari aku dulu.


bersyukur sangat my friends reli help me a lot dis time. they try to chill me up. n aku pun sdaya upaya happy , laugh2 macam biasa , even sometimes aku cry jugak koz teringat kat dia. banyak kenangan. terlalu sweet n hard to forget. n at least , ada jugak kawan aku yang paham aku. i asked my friend if aku masih dapat accept dia balik , aku ni bodoh kan? but her answer tak seperti yang aku expect. dia cakap tak lahh bodoh. dah sayang sangat kan memang macam tuhh. n dia ckap dia paham jugak situasi aku. dia pernah jugak in my situation.


aku tak tahulah banyak sangat ke salah aku kat kaum mereka sampai 4 kali berturut2 ok perasaan aku dimainkan sebegini rupa dari tahun 2011 lagi dahh. sumpah aku sedih. just sekarang  aku takut aku akan hebat sangat. koz the more i get hurt , the worst i'll changed. kalau mengikut dari sejarah lepas memang teruk aku berubah sampailah aku jumpa another mr.right. maksudnya cinta baru lahhh~

and wif dis one , aku tak tahulah apa ending.kalau dia sayang aku, memang dia akan cari aku balik. aku takkan cari dia balik. ini salah dia. bukan salah aku. memang menjadi angan- angan jer  3 monthsary aku. nasib lah labu. kalau dia cari aku, mungkin aku dapat terima dia balik. untuk kesekian kalinya. kalau dia x cari aku lagi , tak kuat mana la tu rasa sayang dia kat aku. hanya sekadar omong kosong. nasiblahh. anggap je la takde jodoh kan? susah aku nak forget. susah aku nak move on. tapi takpe. i'll try. lambat-laun aku pasti boleh.


so sorry aku taip panjang-panjang. semoga hari esok dan seterusnya akan lebih baik daripada semalam. aku tahu my friends tak suka tengok aku menangis. neyy kali ni Qama je yang tak berkesempatan tengok aku menangis putus cinta. yang lain memang lucky. haha. oh demm why aku emosi sangat??!!  i just love him too much. im nothing without him. REMEMBER?


adios. HV.
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment