I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

UYEHH

www.tips-fb.com
yeah i guess i maybe dah okay sedikit now. okay sedikit. after tak habis2 KLMJ ( kenangan lalu mengusik jiwa ) dari hari ahad sampai hari selasa , akhirnya aku cry ni more pada hari rabu.

sampai bila la kan aku nak terus-terusan sedih. life must go on. sumpah 3 hari tuhh memang the hardest moment lahh. aku memang down. kadang2 aku down , n kadang2 bila aku teringat , aku automatic akan menangis tak kira di mana sahaja. di dewan makan , di kelas. memang agak memalukan HAHAH namun apakan daya aku sensitif gilerrrr takdapat kontrol emosi.

n officially aku suroh zaty delete all his pic kat my phone pada hari rabu. aku suruh dia koz aku sendiri tak sampai hati nak delete. yeah memang aku lagi simpan his pic kat dalam my lappy. tapi takpe. kalau kat lappy aku jarang nak tengok. kalau kat hp .... fuhh memang setiap hari aku tengok. fes2 aku akan senyum2 tengok photos tersebut. koz sweet sangat kan that moment. that photos. nampak happy sangat. then dah tengok lama lama ... start la aku nak emosi menangis tak tentu pasal. sumpah rindu! i miss the old us!

tapi now aku dah okay sedikit. aku try membusykan diri aku melayan orang lain. orang lain. kalau ada teman , aku tak sunyi. aku tak sedih sangat. kebetulan jugak teman baru aku itu datang pada masa yang sama. kadang2 ada jugak otp. story mory teehehehe tapi still dia tak macam.... hmm. dush i miss the way dia treat aku. kasar , tapi sangat sweet n unforgettable.

aku memang payah nak lupakan dia. tapi aku try. tak guna kan paksa hati orang. at this situation , bukan aku yang patut mengejar dia. bukan aku yang patut merayu dia balik. aku cuba tahan hati. dah orang taknak kat aku lagi kann.... hm. byebye je lerrr~

but i know.. deep in my heart , aku memang masih mengharapkan dia back to me. okbye.



adios. HV.

ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment