I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

the end 2nd version.

www.tips-fb.com
n finally now kami dah officially membawa haluan masing-masing. yeah because kami xda jodoh you know. kami kan berbeza religion... so we decide nak separate koz relationship kami memang takkan ada penghujung.

memang sukar la dis time i nak move on. koz si dia telah meninggalkan terlalu banyak memories yang sweet. sangat sangat banyak sampai everything yang saya buat saya akan tringatkan dia. n i memang get jealous tengok orang ada couple koz i miss dat moment. but most of the times aku tengok loving couple , mesti i will say , " x jealous pun. because i knw me wif him dulu lebih sweet. " n my bestie pun cakap macam tuhh. kami sweet okay. n okay now aku dah teringat kat dia balik. damn!

but i have to move on. sampai bila aku nak suffering rite? sumpah aku dah takut rasa nak in love balik. bukan takut lahh. me just get bored. now saia nak have fun. fun ya know?? koz im still young. i nak chiiling wif my friends :))

 so sorry i can't forget you. so sorry until now i still love you so much. and so sorry i dun wan to get you outta my head. you're the best i ever had. kimen emosi aku. why must me get hurt like dis? oh shit. i just wanna him all by my side. peliss? 

n now i know my life without him memang macam sial habis. fun memang fun, deras memang deras , tapi macam sial. GET IT?


adios. HV.
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment