I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

exam's fever.

www.tips-fb.com
well sekian lama suda tidak mengupdate blog. erk so sorry me kinda busy yeah.

my life? yess many things dah happened sejak almost 3 months dah x mengupdate. and i guess x perlulah diceritakan secara terperinci wat happened in my life. what i can say is .... i dah dapat forget si brenden. masa silam aku. agak sekejap masa yang aku ambil untuk melupakannya actually. macam lebih kurang 2 or 3 weeks. me myseLf x menjangkakan akan dpt melupakan si dia secepat itu.

n hm i did it because of one guy. eh correction. because of 2 guys :)) n now aku mengalami situasi yang sama macam situasi wif brenden dulu. i should forget 'him'. but situasi now lain la. tak seperit time aku wif brenden dulu. now aku lebih kuat jyeahhhh! lebih jarang memikirkan dat guy yang berjaya mencuri hati i. it's not i dah forget him.. tapi aku malas. xde hasil you know?? plus kehadiran si N yang of course bukan boyfriend aku , dah sedikit membuat aku lupakan guy yang mencuri hati aku tadi.

eish sangat complicated. yang penting , now brenden dh ada girlfriend k. n aku sememangnya agak terkejut. AGAK. tapi biarlahh.. i don't care. yang penting now is aku nak fight for final exam. i have to struggle hard. carrymarks aku low sangat. for all subject k. sangat menyayat hati. now aku hanya mampu berdoa n berusaha sekeras mungkin. hm. ah sedihhhhhhhhhhhh :(

yang penting , after final nanti , hidup aku akan tersusun sedikit. n aku akan mencontrolkan sedikit demi sedikit attitude aku yang agak macam cilaka. HAHAHAHA. you know i know lahh. insyaallah.


adios. HV.
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment