I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

i guess it's over.

www.tips-fb.com
hmmpp.

i guess sayang je tak cukup nak membuatkan satu relationship kekal bahagia. aku rasa aku tak cukup perfect kot sampaikan our relationship ada saje yang x kena.

hati mana yg tahan kalau dah sampai hari-hari gaduh. sumpah aku terseksa menahan hati menghadapi seorang lelaki yang ego tinggi nak mati. oleh kerana sayang , aku dpt bertahan sampai now. tapi satu yang membuatkan aku give up. aku tak suka kalau boyfie aku inbox dgn perempuan lain smpai tukar2 num fon. perempuan mana la kan yang bodoh nak mati takde perasaan dapat menerima boyfie mereka buat camtu....

aku suruh dia tukar password fb dia taknak. cause macam aku taknak masok campur life dia lagi. macam aku taknak ambil tahu. macam aku taknak disakiti lagi menahan hati melihat semua tuhhh. nak tegur pun tak guna. takkan berubah. kalau ditegur , dia pulak yang marah. so setiap kesalahan dia , aku hanya buat derk jerr buat tak tahu. malas nak bising lagi.

memang aku frust. memang aku susah nak mati nak melepaskan dia. tapi apakan daya kami takde sefahaman. kami tak ngam langsung. apa guna bersama kalau asyik marah2 koz sumthing stupid , tak penting? n apa guna kapel dengan orang yang takdapat nak setia kepada yang satu?? yang suka nak melayan perempuan lain?? 

bak kata khalish , kalau nak curang , curang dpn2. so yeah daripada kau terus-terusan curang belakang2 main inbox pastuhh delete , lebih baik aku bagi kau kebebasan untuk curang. yeah kelmarin aku dh suroh dlm masa 2 3 hari ni dia fikir apa yang terbaik untuk kami berdua. tapi dari pukul 2 pagi yesterday , sampai ke sekarang 8 malam , dia masih tak contact aku. aku pun malas nak mencari.

aku dh ada jawapan. n aku menunggu jawapan dr dia pulak. but if dia takdapat nak bagi jwpn , i guess aku terpaksa beri jawapan , or act like i've never knew him before. dalam erti kata lain , aku have to assume yang kami berdua dah break up even we're not done yet.

boys nowadays.... why they wanna hurt me so muh??!! GIVE UP.

adios. HV.
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment