I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

FUCK OFF YOU SON OF BITCH

www.tips-fb.com
the awkard moment when ur own friends talk shit about you. DAFUQ??

there's one guy, a boy i mean , yang entah why suddenly mengutuk aku.

macam that boy mengeluarkan isu perempuan curang and whatsoever bah at his profile.macam dia mengecam kaum perempuan bahh. n i just like his post ( s ) n membidas isu tuhh at my own profile. MY OWN PROFILE K. and suddenly dat boy membalas aku balik dengan mengutuk perangai aku. and i was like... urgh!!! sial habis dat boy. u just kenal i for 2 3 months. and you dah judge i macam tu sekali???

memang aku sangat terkilan. koz sejak aku membawa diri di kuching town ini , dis moment la first time aku menerima cacian sebegitu rupa. i thought if aku dah move ke kuching , segala peristiwa pahit yang aku alami kat sibu dulu dah berakhir. but lain yang aku harapkan jadi ... even kawan aku yang lebih tau attitude aku pun tak pernah mengutuk aku sekejam tu. HE'S MY FRIEND. but dia kutuk aku. yeahhhhh DAT WHAT I CALLED FRIEND FOR LIFE!

macam sial lahh. kalau you pissed off pun dengan isu yang aku bidas tuhh , janganlah mengutuk perangai aku. tu sememangnya jauh menyimpang dari topik asal. kita fight pasal isu lelaki @ perempuan yg x setia. why must ada masuk isu perangai aku pulakk???

PLUS, perangai kau tak bagus mana nye pun. kau pun 2 kali 5 aku jugak. malah kau lebih teruk. kau BERMAIN dengan perempuan and mainkan perasaan mereka. in other words , pakai buang. kan?? macam aku tak kenal kau. at least aku tak BERMAIN dengan lelaki sesuka hati. at least aku if dah BERMAIN dengan lelaki mcm kau buat kaum perempuan , automatik perasaan aku akan timbul kat dat guy. yeah aku admit memang aku cepat fall in love. itulah kelemahan aku. but satu kelebihan aku , aku cepat move on kalau dah frust.


and finally dat boy macam takde mereply kritikan aku and aku pun just diamkan dat matter. sumpah aku memang dissappointed habis dengan apa yang dia dah buat kat aku. dia kawan aku. but dia kutuk aku? what the hell. sumpah aku tak suka lelaki kutuk aku. aku tak suka lelaki yang mulut longkang. like seriously can you just mind ur own business?? aku membidas status kau bukan bermaksud aku busybody. aku just mngeluarkan pendapat aku kat my own profile. at least lah jangan bangkitkan pasal attitude aku.

SUMPAH I HATE YOU.


adios. HV.
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment